image

Easy

With an easy to use web interface you can configure your IVR in minutes. Multiple languages are available, you can configure departments, redirect incoming calls or record voice messages from your callers.

image

Automatic voices

Voice messages will be automatically generated from your text input using cutting-edge technologies.

image

Reporting

The web interface provides reporting on all incoming calls and statistics as well. Voice messages transcripts are also provided by email.

Pricing

Starter

99.99 /year


  • Easy to use UI
  • Reporting
  • Automatic voice generation
  • Work schedule

Pro

499.99 /year


  • All from Starter
  • API Integration
  • Advanced diagrams
  • Call-out sessions

Enterprise

on demand


  • Base functionalities
  • Custom voices
  • API integration

Întrebări frecvente

Ce este un IVR?

În telefonie IVR (Interactive Voice Response) este o tehnologie ce permite unui sistem informatic sa recunoască voci, apăsări de taste, să răspundă cu mesaje pre-înregistrate, să redirecteze apelul sau să preia un mesaj vocal.

Pot testa sistem? 

Desigur. Iți poți configura un IVR gratis și îl poți testa doar de pe numărul tău de telefon.

Trebuie sa înregistrez voci?

Nu. Mesajele din sistemul IVR sunt generate automat pe baza textelor furnizate de dvs.